De Black Emporium-uitbreiding bevat vier winkels voor hoge levels met epische wapens, sterke accessoires, nieuwe craftingmaterialen en -schema's, en andere moeilijk te vinden items. Wijzig je gelaatstrekken met de Mirror of Transformation. Het Black Emporium is toegankelijk vanaf de War Table en biedt nog meer manieren om je Inquisition aan te passen. Download vandaag nog zonder extra kosten!