De Dragon Age: Inquisition - Dragonslayer-multiplayeruitbreiding voegt gevechten met hoge draken toe aan een nieuwe, unieke map, en introduceert drie nieuwe speelbare personages: een Avvaraanse Skywatcher, een Virtuoso met dodelijke muziek, en Isabela, de Plunderende Koningin van de Oostelijke Zeeën. Bereid je agenten voor op de strijd tegen de elementen, en eis je plaats op tussen de legendarische drakendoders!