Dragon Age - Amulet van de oorlogsmagiër
Dit amulet is gesmeed toen de macht van het oude Tevinter Imperium op zijn hoogtepunt was, een tijd waarin hele legers vluchtten als ze zagen hoe een magister van Tevinter zich in de strijd begaf. Op de achterkant staat de naam Cavellus gegraveerd, maar alle herinneringen aan de magister die het amulet heeft gemaakt, zijn verloren gegaan in de mist des tijds.