Double Eleven 15th Anniversary Skin
Vier vijftien jaar Double Eleven met deze gratis Garage Door, een bedankje voor al onze spelers! GEBRUIK VAN JE NIEUWE SKIN Nadat je de skin hebt ingewisseld in deze winkel, hoef je alleen maar het spel te openen, waarna je de jubileumskin hebt. Je vindt hem in het kluisje en in het maakmenu bij het maken van een Garage Door. Skins kunnen worden toegepast op de Garage Door bij het maken van het item in het maakmenu. Selecteer de nieuwe jubileumskin in het menu voordat je de Garage Door maakt. Wanneer het item is gemaakt, wordt de skin toegepast.