DOA6 Eden aan de Kust-kostuumset
Een set met Eden aan de Kust-kostuums voor 26 personages. Personages: Zack, Tina, Jann Lee, Hayabusa, Kasumi, Helena, Bass, Kokoro, Hayate, Leifang, Ayane, Eliot, La Mariposa, Brad Wong, Christie, Hitomi, Bayman, Rig, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, Raidou, Diego, NiCO, Phase 4. ■ Let op: - Dit product is inbegrepen in de Season Pass 2. Voorkom dat je twee keer dezelfde aankoop doet. - De producten in deze set kunnen ook afzonderlijk worden gekocht. Controleer of je niet twee keer dezelfde content koopt. - Installeer de laatste update voordat je deze content gebruikt. - Je moet dit personage aanschaffen voordat je deze content kunt gebruiken.