DOA5LR Shrine Maiden Costume Set
Dit is een set originele kostuums voor personages van DOA5LR, gebaseerd op traditionele altaargewaden. De set bevat 17 kostuums voor 17 personages. Het is voordeliger om de kostuums als set te kopen dan afzonderlijk. Deze set bevat kostuums voor de volgende personages: Kasumi, Ayane, Kokoro, Hitomi, Leifang, Tina, Lisa, Helena, Christie, Mila, Momiji, Rachel, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Honoka en Naotora Ii. *Om deze content te gebruiken moet je eerst de laatste update installeren. *Je moet de benodigde personages kopen voordat je deze content kunt gebruiken.