DOA5LR Personage: Naotora Ii
Met razendsnelle beenaanvallen springt Naotora in de strijd! Deze mashup combineert de actie van Samurai Warriors en het lekkere vechten van Dead or Alive 5 Last Round. Versla de sterkste vechters ter ere van de Ii-clan! Naotora Ii komt bij Dead or Alive 5 Last Round als speelbaar personage! Download dit om Naotora Ii te gebruiken in Dead or Alive 5 Last Round en Dead or Alive 5 Last Round: Core Fighters. *Deze content is inbegrepen in New Costume Pass 3 + Character en de Naotora Ii Debut Costume Set. Let op dat je naast de contentset niet ook de individuele content koopt. *Dit personage kunnen in de toekomst aangeboden worden als tijdelijke evaluatieversie. *Om deze content te gebruiken moet je eerst de laatste update installeren.