DOA5LR Ninja 2015 Hayabusa
Dodelijke nieuwe ninjakleding voor de belangrijkste shinobi van de Dead or Alive-reeks. *Deze set werd door een aantal retailers eerder aangeboden als geschenk bij de aankoop van DOA5LR. Zorg er dus voor dat je geen kostuums koopt die je al hebt. *Dit kostuum zit in de Ninja 2015 Costume Set. *Voordat je dit kostuum gebruikt, moet je eerst de laatste update installeren. *De gratis download Costume Catalog LR01 is vereist.