DOA5LR Gust Mashup Swimwear - Phase 4 en Aluche
Een kostuum voor Phase 4, gebaseerd op de outfit van Aluche Anatoria uit "Nights of Azure 2: Bride of the New Moon". *Er is ook een volledige set verkrijgbaar. Let op dat je dezelfde content niet twee keer koopt. *Om deze content te gebruiken moet je eerst de laatste update installeren. *De gratis download DOA5LR Costume Catalog LR47 is vereist. *Om deze content te gebruiken moet je het betreffende personage bezitten.