DOA5LR Gust Mashup Swimwear - Momiji en Liane
Een kostuum voor Momiji, gebaseerd op de outfit van Liane Mistlud uit "Atelier Firis ~The Alchemist and the Mysterious Journey~". *Er is ook een volledige set verkrijgbaar. Let op dat je dezelfde content niet twee keer koopt. *Om deze content te gebruiken moet je eerst de laatste update installeren. *De gratis download DOA5LR Costume Catalog LR47 is vereist. *Om deze content te gebruiken moet je het betreffende personage bezitten.