DOA5LR Gust Mashup Swimwear - Helena en Pamela
Een kostuum voor Helena, gebaseerd op de outfit van Pamela Ibis uit "Atelier Rorona ~The Alchemist of Arland~.". *Er is ook een volledige set verkrijgbaar. Let op dat je dezelfde content niet twee keer koopt. *Om deze content te gebruiken moet je eerst de laatste update installeren. *De gratis download DOA5LR Costume Catalog LR47 is vereist. *Om deze content te gebruiken moet je het betreffende personage bezitten.