DOA5LR Costume Catalog LR05
Deze gratis download is vereist om de Ninja Clan 1-kostuums voor Dead or Alive 5 Last Round te gebruiken. *De kostuums kunnen niet gebruikt worden met alleen deze download. *Installeer de nieuwste update om deze content te gebruiken.