DOA5LR Alluring Mandarin Dress - Nyotengu
Prachtige mandarijnse jurk voor Nyotengu. *Er is ook een set met 17 kostuums voor 17 personages, waaronder Nyotengu. Let op dat je dezelfde content niet twee keer koopt. *Om deze content te gebruiken moet je eerst de laatste update installeren. *De gratis download DOA5LR Costume Catalog LR43 is vereist. *Je moet de benodigde personages kopen voordat je deze content kunt gebruiken.