DLC-pakket Toevluchtsoord
Verzorgd door MAXIM! Deze update bevat de multiplayer-kaart “Toevluchtsoord” en het speltype “Execution”. Inclusief vereiste compatibiliteitsupdate voor matchmaking in online gameplay.