DLC-pakket Dienstoproep
Koop dit pakket niet als je beschikt over een VIP-pas. Je krijgt in de game een melding wanneer je het kunt downloaden. Hou stand op de nieuwe multiplayer-kaarten “Blood Drive“, “Kerkhof“ en “Terminal“ (OverRun). In het nieuwe exclusieve speltype “Krijgsmeester“ worden al je oorlogsvaardigheden op de proef gesteld.