Disney Universe The Nightmare Before Christmas-levelpack
Het Disney Universe breidt uit met downloadbare content uit Tim Burtons The Nightmare Before Christmas. Verkleed je en vecht je door Halloween Town heen in een aantal van je favoriete kostuums uit The Nightmare Before Christmas. Je kunt kiezen uit Jack Skellington, Sally, de burgemeester van Halloween Town, Oogie Boogie en Dr. Finkelstein. Elk kostuum wordt geleverd met bijbehorend hulpstuk dat je kunt upgraden.