Disney Universe Phineas and Ferb-levelpack
Het Disney Universe blijft uitbreiden met nieuwe downloadbare content uit Disney Phineas and Ferb. Verkleed je en vecht je door de buitenwijken van Danville heen in een aantal van je favoriete Phineas and Ferb-kostuums, zoals Phineas, Ferb, Dr Doofenshmirtz, Agent P en Candace. Bij elk kostuum hoort een hulpmiddel dat je kunt upgraden.