Disney Universe Nooitgedachtland-levelpack
Het Disney Universe-avontuur gaat verder in dit nieuwe levelpack met in de hoofdrol Disney's Peter Pan. Verkleed je als Vetje, Wendy, Michiel, Jan of de ondeugende slimme jongen Ietsie en baan je een weg door het magische Nooitgedachtland. Bij elk kostuum hoort een ander hulpmiddel dat je kunt upgraden.