Dishonored 2: Imperial Assassin's Pack
Verdien exclusieve botamuletten zoals Duelist's Luck en Void Favor. Ontdek nieuwe boeken en kunstwerken zoals een antieke Serkonan-gitaar en het boek Goodbye, Karnaca – A Musician's Farewell. Het Imperial Assassin's Pack bevat tevens 500 munten om nieuwe spullen en wapens in illegale zwartemarktwinkels te kopen.