Discipel van de Dood Bundel
Zelfs getrainde Andari huurmoordenaars gaan wel eens hun boekje te buiten, en laten zich verleiden door wraak, bloeddorst, of zelfs hebzucht. Wanneer de meest dodelijke moordenaars van Andar een dodelijke berisping nodig hebben, dan velt de Discipel van de Dood het laatste oordeel. Bevat: - 5.400 Platinum - "Discipel van de Dood" pantser skin (helm, borst, armen en benen)