Digitaal art book en soundtrack
Krijg toegang tot de complete muzieknummers uit het spel, welke kunnen worden afgespeeld via een speciaal menu. Krijg ook toegang tot negen bonustracks uit de tekenfilmserie uit de jaren ’80.