Deus Ex: Mankind Divided - Enforcer Gear
Wil je je gewoon een weg banen door je tegenstanders? De Enforcer Gear bevat aangepaste versies van Adams Combat Armor en Combat Rifle (waar onderdelen bij zitten om het te upgraden) uit Deus Ex: Mankind Divided. Met deze items kun je uit benarde situaties ontsnappen, waarbij je alleen maar kogelgaten achterlaat.