Deus Ex: Mankind Divided - Classic Gear
Ga terug naar de basis met de Classic Gear, waarmee je toegang krijgt in de game tot Adams iconische Combat Armor, Trench Coat en Revolver (waar onderdelen bij zitten om het te upgraden) uit Deus Ex: Human Revolution. Welk pad je ook kiest, je zult zeker indruk maken met je ongekende stijl.