Deus Ex: Mankind Divided - Aanvalspakket
Val de vijand aan met een geweer met aangepaste skin, het Chaff cyberimplantaat, één pakket gewone munitie, één pakket pantsermunitie, 2 scherfhandgranaten en 2 EMP-granaten.