Deluxe Airdrop
"40 Gear Packs in deze gigantische bundel: 10 Elite Packs + 10 Operations Packs + 10 Versus Boosters + 10 Horde Boosters. Elite Packs bevatten 5 willekeurige aanpassingskaarten - Inclusief 1 item dat minstens Rare is, met een vergrote kans op het scoren van een Legendary kaart. Operations Packs bevatten 5 willekeurige kaarten, zoals Bounties en Class Skills, en bevat minstens 1 aanpassingskaart voor een embleem, wapen of personage. Versus Boosters bevatten 5 verbruikbare Versus Bounty-kaarten. Horde Boosters bevatten 4 Horde Skill-kaarten en 1 verbruikbare Horde Bounty-kaart."