Deel 4: Gevaar loert overall
Deel vier in de reeks van vijf in het bekroonde universum van Robert Kirkman. Na hun grote verliezen hoopt de groep in Savannah te kunnen ontsnappen aan de verschrikkingen. Terwijl ze gevolgd worden door een onzichtbare dreiging en belaagd worden door ondoden, moeten ze omgaan met ‘n groep die steeds meer paranoïde wordt en Clementine zien te beschermen.Voor deze DLC is The Walking Dead – Aflevering 1: Een nieuwe dag vereist.