Deel 3: Een lange weg te gaan
Deel drie in de reeks van vijf in het bekroonde universum van Robert Kirkman. Verraad binnen de groep heeft een vreselijke reeks gebeurtenissen tot gevolg in de meest dramatische aflevering tot nog toe!Zullen de lastige beslissingen die je in aflevering één en twee hebt gemaakt je nu de kop kosten of juist niet? Voor deze DLC is The Walking Dead – Aflevering 1: Een nieuwe dag vereist.