Deel 2: Broodnodige hulp
Deel twee in de reeks van vijf in het bekroonde universum van Robert Kirkman. Drie maanden na de gebeurtenissen van het eerste deel, wordt de groep gedwongen om eten te vragen aan vreemden omdat ze anders zouden verhongeren. In een wereld waar de levenden nog gevaarlijker kunnen zijn dan de ondoden, is dit erg riskant, maar je zult er al snel achter komen hoe ver je gaat om te overleven. Hoe zullen de keuzes die je maakte in het eerste deel je verhaal beïnvloeden?Voor de aankoop van deze DLC moet je beschikken over The Walking Dead - Deel 1: Een nieuwe dag.