Dear Esther: Landmark Edition
"Een verlaten eiland… een verloren man… herinneringen aan een crash… een boek, geschreven door een stervende reiziger." Het geprezen Dear Esther is eindelijk beschikbaar voor Xbox One. In Dear Esther ga je op in een realistische wereld, een verlaten eiland in de Hebriden. Tijdens het lopen worden stukjes van een brief voorgelezen: "Beste Esther…" - en zo begint je reis door een van de origineelste spellen de afgelopen jaren. In Dear Esther, waarbij de traditionele gameplay van een puur verhaalgedreven ervaring wordt achtergelaten, worden prachtige omgevingen gecombineerd met een adembenemende soundtrack om een krachtig verhaal van liefde, verlies, schuld en wraak te vertellen. In Dear Esther: Landmark Edition zit een modus met commentaar van de regisseurs waarmee je het eiland kunt verkennen, de inspiratie voor het spel hoort en hoe het is gemaakt door The Chinese Room en Ron Briscoe.