Dead Rising 4 - Lelijke wintertrui
Schoonheid is subjectief—dus trek deze Lelijke wintertrui aan om alvast in de kerstsfeer te komen terwijl je je een weg door de kalkoendiners en de zombies hakt. Hou jezelf warm en feestelijk met dit sprankelende modestatement (en probeer niet te denken aan de kriebelende wol in je oksels). Verkrijgbaar als je je omkleedt voor een spiegel (Verhaal). Draag 'm met een glimlach! LET OP: De Lelijke wintertrui is ALLEEN beschikbaar in SINGLE PLAYER.