Dead Rising 4: Frank Rising (Frank leeft weer)
In Dead Rising 4: Frank Rising, is Frank West het nieuwste lid van de horde van Willamette. Frank is uitgerust met een dodelijk arsenaal van groteske zombiemutaties en moet zijn onverzadigbare honger naar vlees zien te stillen. Daarom moet hij zichzelf oppakken en de stad verlaten, voordat de regering zijn zaak voorgoed zal sluiten.