Dead Rising 3: Operatie Nieuwe Wind
In aflevering 1 van de Niet-vertelde verhalen van Los Perdidos speel je als bevelhebber van de speciale eenheid Adam Kane tijdens een missie die zijn hele wereld op zijn kop zet: hij moet de vermiste president van de VS gevangennemen. Deze nieuwe zijlijn bevat een nieuwe missie, 5 nieuwe wapens, 1 nieuw combowapen, 1 nieuw voertuig en een nieuwe outfit, plus extra Gamerscore en de mogelijkheid om PP (XP) mee te nemen naar DR3.