Dead Rising 3: De laatste agent
In aflevering 4 van de Niet-vertelde verhalen van Los Perdidos ontdekt de toegewijde ZDC-agent Brad Park de vreselijke waarheid achter de uitbraak en de duistere kant van zijn eigen levenswerk. Deze nieuwe zijlijn bevat een nieuwe missie, 5 nieuwe wapens, 1 nieuw combowapen, 1 nieuw voertuig en een nieuwe outfit, plus extra Gamerscore en de mogelijkheid om PP (XP) mee te nemen naar DR3.