Dead Island Retro Revenge
Tijd voor wraak in klassieke 16-bit-stijl! Max is vastbesloten zijn kat te redden en laat een bloederig pad achter zich in het door zombies overspoelde Californië. Hij knokt zich een weg door hele hordes ondoden, bataljons van corrupte soldaten en kwaadaardige oud-gevangenen. Tover de bruutste combo's uit je vingers, verzamel power-ups, gebruik superwapens en ontketen fantastische magische aanvallen, en groei uit tot de verbluffende 16-bits side-scrolling-held die je altijd al dacht te zijn!