Dead Island 2 - SoLA
Stagedive in het hart van SoLA, het grootste muziekfestival van Californië – dat is opgebouwd op heilige grond... De pulserende beat van de laatste rave van LA wordt onderbroken door een psychedelisch ritme dat het festival onderdompelt in chaos. Wat achterblijft, is een krater vol ontbindende lijken en een kwaadaardige aanwezigheid die in de schaduwen op de loer ligt. Wat het ook is, het is nog niet verzadigd. Ben jij er klaar voor om de zombies een toontje lager te laten zingen en de duisternis te verjagen die de grenzen van de waanzin oprekt? Je komt erachter in deze tweede verhaaluitbreiding voor Dead Island 2. Nieuw verhaal Er waart een dodelijk virus door de Valley, die de inwoners op de maat van een demonisch ritme in zombies verandert: de beat van de Autophage. Een geheimzinnige waarschuwing lokt je naar het festival, waar je in de ruïnes van SoLA alles op alles moet zetten om dit vreemde gevaar tegen te gaan. Nieuwe locatie Op een bloederig muziekfestival in hartje LA (of HELL-A, zoals wij het noemen) echoot het geluid van de beat die alles en iedereen in zombies verandert – en die mogelijk over de hele wereld zal klinken. Nieuwe vijanden Whippers: nieuwe apexvijanden die door de Autophage tot pure zelfhaat wordt gedreven. Hun aandrang tot automutilatie heeft ze veranderd in nachtmerrieachtige gruwelen, met bungelende ingewanden waarmee ze je van een afstand te grazen nemen! Clotters: nog meer nieuwe, lugubere apexzombies die zichzelf kunnen laten vergaan tot een bloederig hoopje. In die vorm zijn ze onkwetsbaar en als ze zich ergens anders weer oprichten, vechten ze door alsof er niets aan de hand is. Bovendien kunnen ze rechtstreeks vanuit hun hart een krachtige straal rottend bloed op je afvuren! Nieuwe legendarische wapens Ripper: deze dodelijke combinatie van een honkbalknuppel en een cirkelzaag is een regelrechte hakmachine. Sawblade Launcher: dit zware geschut vuurt draaiende zaagbladen af, ideaal om van een veilige afstand mee te kappen en onthoofden.