Dead Island 2 Character Pack - Gaelic Queen Dani
Door hagel en bloed en vuur, en muren van stekels en kletterend staal. Door strijdkuil of horden en verregende straten zonder taxi in zicht volgen wij u, Queen Dani! Pas je slachters aan met onze premium personagepacks met daarin een uniek kostuum en wapen uit de HELL-A Catwalk Collection. Gaelic Queen Dani bevat: - Thoroughly Modern Medb-skin voor Dani - De Brainzzz-Biter - dit wapen is bruikbaar voor alle 6 de slachters Gaelic Queen Dani is inbegrepen bij de Expansion Pass.