Behaviour Digital Inc.Overig
De AURIC CELLS zijn de nieuwe valuta voor Dead by Daylight. Dit pakket bevat 12500 Auric Calles die je kunt gebruiken in de in-game store om personages te kopen en ontgrendelen (met en zonder licentie), plus personalisatie-items.