Dead by Daylight: Nicolas Cage-hoofdstukpack
Bereid je voor op deze performance van wereldklasse. Het Nicolas Cage-hoofdstuk van Dead by Daylight bevat een nieuwe Survivor, de legendarische acteur Nicolas Cage. Als je deze add-on koopt, ontgrendel je een exclusief cosmetisch item: Teal Jacket plus de Very Rare Gorgon Drip-outfit voor Nicolas Cage. De Survivor is Nicolas Cage. Ja, dat hoorde je goed. Cage is een filmicoon die al in meer dan honderd films verscheen. Hij brengt grenzeloze creativiteit naar elk project, maar niets kon hem hier op voorbereiden. Rol de rode loper uit voor een première die het publiek naar adem laat happen wanneer Nick Cage zijn eerste stappen in The Fog zet voor zijn dodelijkste rol tot nu toe.