Dead by Daylight: hoofdstuk SHATTERED BLOODLINE
Het hoofdstuk SHATTERED BLOODLINE is een hoofdstuk voor Dead by Daylight en bevat een nieuwe moordenaar, een overlevende en een kaart. Onder het alledaagse kan zich iets weerzinwekkends verschuilen. Onder een mantel van een normaal familieleven broeit geweld. Als deze donkere, verwoestende kracht bovenkomt, worden levens kapot gemaakt en families uit elkaar gescheurd. Razernij was haar bloedlijn. Ze kwam thuis en vond ondenkbare verschrikkingen die haar hebben getekend. Nu loopt ze, op jacht en vol wraak, tussen deze wereld en het hiernamaals. Adam Francis heeft geen nalatenschap, geen erfenis. Alles wat hij bezit, heeft hij verdiend. Hij is gedisciplineerd en gedreven en weet dat hij alles kan als hij er maar hard genoeg voor werkt. Zijn harde werk loont zich en hij heeft zijn eiland verruild voor een archipel, ver van huis. In Japan deelt hij de lessen die hij zelf op de moeilijke manier heeft geleerd. Maar geen van die lessen heeft hem voorbereid op deze uitdaging.