Dead by Daylight: hoofdstuk - A Lullaby for the Dark
Overleven is alles. Een in de steek gelaten kind is tot alles in staat om een dag te overleven, jaar na jaar. Vlees heeft geen gezicht wanneer het boven een vuur wordt geroosterd. Ze zoekt alleen maar een schuilplaats en haar moeder die haar door de natuur is ontnomen. Ze heeft alleen nog een simpele hut: een paradijs voor een dwaze meid in een verlaten woud. Heeft Mr King een kans tegen de krachten van de natuur... zodra The Huntress is losgelaten? Lullaby for the Dark is een hoofdstuk voor Dead by Daylight. Het bevat een nieuwe Moordenaar, een Overlevende en een Kaart.