De Woede van de Rode Koning Bundel
"Men zegt in het hof van de Rode Koning, dat zijn woede wordt gevoed door zowel het bloed van zijn vrienden, als dat van zijn vijanden. Zelfs een Kolos heeft geen greintje hoop om zijn razernij te weerstaan. Bevat: - 1.650 platinum (1500 + 150 bonus!) - "De Woede van de Rode Koning" Strijdspeer skin"