Zie er beeldig uit, zelfs als de locatie van je feest je eigen slaapkamer is, met De Sims 4 Slaapfeestje Kit*. De pastelkleuren, zachte stoffen, prachtige ontwerpen en patronen geven je het gevoel dat je in een droom bent beland. Maak je nachtkleding compleet met mooie nageldesigns, behaaglijke sokken en pantoffels en grappige huidverzorgingsartikelen. Gemaakt door Trillyke. BELANGRIJKSTE KENMERKEN Knus en stijlvol — Of je Sims nu de voorkeur geven aan comfortabele en zachte loungewear of de meest delicate zijden kleding, deze dromerige looks geven ze een behaaglijk en stijlvol gevoel tijdens een logeerpartij met vrienden. Dromerige avondroutine Maak je bedtijdlooks af met poriestrips, sprankelende oogmaskers en stervormige acnepleisters. *Vereist De Sims 4 en alle game updates. **Paspop niet inbegrepen.