De Luchttempel
Gargoyles maken de spelwereld van Risen 2: Dark Waters onveilig en jij moet in de geheimzinnige Luchttempel op zoek naar antwoorden. Waag je aan deze volledig nieuwe queeste met een verhaallijn waarin een oude vriend terugkomt om je te helpen met je reis. Verken een extra eiland met nieuwe personages en queestes met zo'n 8 uur extra speeltijd plus allerlei nieuwe vijanden. Deze game-uitbreiding wordt op de disk en bij de Games on Demand-aanbieding meegeleverd.