De Dragon of Dojima-skin
De Dragon of Dojima-skin DLC bevat een Kazuma Kiryu-skin die gebruikt kan worden als een cosmetisch item voor Sakamoto Ryoma. Deze DLC is alleen inbegrepen in de Digital Deluxe-versie of DLC Deluxe Upgrade-bundel en kan niet afzonderlijk worden gekocht.