Curious Expedition 2 - Robots of Lux
Twee werelden komen samen in de DLC Curious Expedition 2: Robots of Lux! De verkenners-roguelike Curious Expedition en de robotpiraten van SteamWorld Heist slaan de handen ineen voor de beste samenwerking uit het industriële tijdperk. De altijd inventieve aard van Edibot van Lux Labs heeft de grenzen van techniek en wetenschap verlegd en een gat geslagen in het SteamWorld-universum, waarbij ook een paar passende ontdekkingsreizigers zijn meegenomen voor de reis. Speel als kapitein Piper Faraday en haar mechanische scheepsbemanning; ieders favoriete stoompiraten. En om de levenden niet te vergeten, neem je ook de nieuwe Naturalist-expeditieleider mee op deze reis. De Naturalist kan wilde dieren temmen: een nieuwe vaardigheid die de manier waarop je avonturen aangaat drastisch verandert. Geef je ontmoetingen een wilde draai die je nooit had voorzien! Deze samenwerkings-DLC bevat ook gloednieuwe personages om te rekruteren, een nieuwe locatie in Parijs, nieuwe uitrusting en nieuwe voorwerpen. Zodra de DLC is geactiveerd, worden deze opties in de hele game beschikbaar, zowel in de Campaign Mode als in de Director Mode.