Cult of the Lamb - Cultist, Heretic, and Sinful Pack Bundle
Cultist Pack Elke sekte zal jaloers op je zijn dankzij dit exclusieve Cultist Pack dat een zevendelig pakket met decoraties voor je charmante gemeenschap bevat, evenals vijf exclusieve volgelingen-skins. Heretic Pack Laat je devotie aan het Oude Geloof zien met Cult of the Lamb - Heretic Pack. Deze cosmetische set bevat nieuwe volgeling-vormen, een set boosaardige versieringen voor je sekte, en Fleece of the Old Faith-vachten voor het Lam. Als de uitstraling van jouw sekte er een is van (meer) bloed, dood en doem, dan is dit pakket voor jou! Cult of the Lamb - Heretic Pack bevat: - 5 gloednieuwe volgeling-vormen: Eland, Gorilla, Goudvis, Muskiet en Buidelrat. - 8 nieuwe basisversieringen. - Een nieuwe ketterse vacht voor het Lam! Sinful Pack Synd lige så tosset du vil med Cult of the Lamb - Sinful Pack. Pakken er den perfekte måde at give sig hen til den glubske æstetik, der er en konge og dronning værdig. Forfængelighed er måske en synd, men det er der intet i vejen med! Cult of the Lamb - Sinful Pack indeholder: - 5 helt nye tilhængerforme: Hammerhead, Ladybug, Tiger, Llama, Sphynx - 6 nye tilhængerdragter - 6 nye basedekorationer - Et syndigt nyt fåreskind til Lammet!