Crysis 2 Gold Dog Tag
Op een dogtag worden je rang en statistieken weergegeven. Je kunt het frame en de achtergrond van je dogtag zelf bepalen. Andere spelers kunnen je dogtag bekijken en je tijdens het spelen zo makkelijker herkennen. Deze unieke dogtag heeft een originele achtergrond en een zeldzaam gouden frame. Deze dogtag is niet op een andere manier te verkrijgen.