Crypt of the Serpent King Remastered 4K Edition
Ga de uitdaging van de onderwereld aan in een nostalgische mix van roguelike gameplay in firstperson avonturen! Ben je er klaar voor om in een wereld vol haat en dodelijk gevaar te duiken? Crypt of the Serpent King Remastered 4k Edition is een dungeon crawler en hack 'n' slash-game in firstperson in middeleeuwse stijl en roguelike elementen die doen denken aan de gameplay van duistere fantasyklassiekers, maar dan in gruwelijk geweldig 4K. Ontdek willekeurig gegenereerde dungeons, vecht tegen wezens uit de onderwereld, vermijd vallen en verzamel buit! Kobolden, enorme spinnen, skeletten, orks en meer wachten je in de tunnels en zalen van de onderwereld. Als je wil overleven, moet je verschillende wapens gebruiken, van mêlee- tot afstandswapens, van zwaarden en bijlen tot kruisbogen en strijdknotsen, elk met voor- en nadelen afhankelijk van de vijanden waar je tegen vecht. Kies uit 3 moeilijkheidsniveaus om je ervaring te finetunen en verbeter de vaardigheden van je personage. Elk potje is uniek en biedt ontelbare uren vol uitdaging en avontuur!