Crusader Kings III: Wandering Nobles
Kom meer te weten over de wereld en maak goed gebruik van deze kennis in Wandering Nobles, een nieuw Event Pack voor Crusader Kings III. Ontwikkel je personage met de nieuwe Wandering-levensstijl, die ideaal is voor mensen die niet gebonden willen zijn. Er vinden nieuwe events plaats terwijl personages reizen en dat maakt nieuwe verhalen mogelijk. Kenmerken van Crusader Kings III: Wandering Nobles: - Nieuwe Wandering-levensstijl met drie nieuwe vertakkingen: - Inspector: personages met land kunnen hun domein inspecteren en verbeteren, personages zonder land kunnen zich specialiseren in een omgeving. - Wayfarer: ga reizen om je stress te verlagen en roem na te jagen voor je wapenfeiten. - Voyager: verbeter je taalvaardigheden en leid het leven van een toerist. - Nieuwe activiteiten speciaal ontworpen voor de nieuwe levensstijltakken: - Inspection: Inspectors kunnen hun domein onderzoeken en verbeteren - Hike: Wayfarers kunnen hun stress verlagen met een tocht door de wildernis - Monument Expedition: Voyagers kunnen speciale gebouwen in andere rijken bezichtigen - Nieuwe events die te maken hebben met reizen, de nieuwe levensstijlen en de verwante activiteiten.