Crusader Kings III: Garments of the Holy Roman Empire
Bonus voor vooraf bestellen: Garments of the Holy Roman Empire Treed het Heilige Roomse Rijk binnen met een verzameling outfits voor zowel burgers, krijgers als heersers van Centraal-Europa.